2009. július 28., kedd

Miért éppen Belarus?

Először is szeretném leszögezni, hogy ez a blog, a címével ellentétben nem Belorussziáról szól, hanem egy utazásról. Na jó azt azért elismerem, hogy az utázás célpontja Belorusszia. De senki ne számítson rá, hogy ez egy tudományos, írás lesz (ezt inkább meghagyom másnak), hanem csak egy utibeszámoló, amiben az élményeinket, benyomásainkat probáljuk meg összegezni. Egyetlen egy célja van, hogy szórakoztasson másokat... ja és magamat. :).
De ha már a blog írásnál tartunk: méltánytalan lenne nem megemlíteni, hogy honnan származik az ötlet: egy másik társaság 2008. decemberében már megjárta autóval ezt a gyönyörű országot, az Ő blogjukra ezen a linken bukkantam rá.
Azt hiszem most már megválaszolhatjuk a címben föltett kérdést: "Miért éppen Belarus?". Bár Oroszországot és a Kaukázus országait már megjártam - tehát nem mondanám, hogy nem érdeklődőm a keleti uticélok iránt - mégis ha egy évvel ezelőtt valaki megkérdez engem, hova utaznék szívesen, hát őszintén megvallom nem szerepelt volna a top 10-ben ez az ország. De ha jobban átgondolom, még a top 100-ba is csak nehezen verekedte volna be magát. Dehát változnak az idők...és egyébként is egy csinos szőke belorusz lány invitálásának ki tudna ellenállni? Na az ominózus meghívás óta azért nekiálltam föltérképezni hova is megyek valójában, és napról napra elégedettebb vagyok döntésemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése